סקירה לגבי למידה מבוססת משחק

מאת: Emma Drury

Emma Drury. "Games-based learning review", guardian.co.uk, 3 May, 2013

צוות של (National Foundation for Education Research (Nfer  באנגליה בוחן את ההוכחה לגבי למידה המבוססת על משחק ולגבי ההשפעה הפוטנציאלית שלה על למידה והוראה.

הדו"ח של הצוות התמקד בטווח של מקורות ומחקרים , כולל הוכחה אמפירית, הוכחה המבוססת על פרקטיקה וספרות ספקולטיבית יותר, שפורסמה מ-2006 ואילך. 

עפ"י המחקרים נמצא  באופן עקבי כי משחקי וידאו  ממוחשבים יכולים להשפיע באופן חיובי על מיומנויות של פתרון בעיות, על ההנעה ועל ההשתתפות.

אולם, החוקרים מצאו שלא היה ברור האם ניתן לאשש השפעה זו לאורך זמן.

הדו"ח הציע גם למורים כיצד לשלב את המשחוק בהוראה שלהם על ידי שימוש בו בתהליך פדגוגי ברור וגם על ידי הפיכת התוכן האקדמי לאינטגרלי עבור המשחק במקום כתוספת למשחק.

קישור לתקציר באנגלית

ראה גם :

למה המשחקים לא מלמדים?

תגובה למאמרה של רות קלארק (Ruth Clark) "למה משחקים לא מלמדים"

החשיבות של המשחק מקוון Family Village בפעילות מתוקשבת של תלמידים

ההשפעות של טכנולוגיית המשחק על למידת המתמטיקה של תלמידי בית הספר היסודי

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?