מטלות ביצוע

 הסקירה שנכתבה על ידי נוסינוביץ, ר. & דודי, ו. (2000). מפרטת בהרחבה את הנושאים הבאים : מה הן מטלות ביצוע ? מאפייני מטלות הביצוע,  יתרונות וחסרונות השימוש במטלות ביצוע,  דוגמאות עוגן למטלות ביצוע,  דרכי  עבודה להגדרת מטרות ההוראה וגיבוש מטלות הביצוע ,  שלבי תכנון  העבודה גם  תהליך החשיבה לגבי  דרך הערכתה. שתי הדוגמאות  הספציפיות המובאות בסיום הסקירה  כוללות דף  המטלה לתלמיד , דף למורה, כולל  הצעה לקריטריונים למחוון הערכה וגם דף שאלות  רפלקציה  לתלמיד.  הסקירה השיטתית נכתבה על ידי צוות  מומחים של המרכז  להוראת המדעים  בירושלים , האוניברסיטה העברית, 2000.

 ראה קובץ מצורף בסרגל מצד ימין .

נוסינוביץ, ר. & דודי, ו. (2000). הערכה אפשר גם אחרת. המרכז להוראת המדעים, ירושלים.
 מקור באינטרנט :
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?