כיצד להעריך פעילות מתוקשבת מבוססת וויקי?

 
הצוותים החינוכיים של שני מוסדות לימוד בישראל ובקנדה יזמו ביחד פרויקט משותף באינטרנט המבוסס על חקר מקורות וכתיבה באינטרנט. הפרויקט המתוקשב נבנה על שני מרחבי תקשוב זהים מבוססים WIKI . התלמידות מישראל (תלמידות אולפנת נווה חנה בגוש עציון) מנהלות באנגלית את כל החומרים הכתובים שלהן באמצעות אתר ה-WIKI  ובמקביל התלמידים מביה"ס התיכון במונטריאול בקנדה הקימו אתר WIKI  מקביל ודומה ובו הם מציגים חומרים כתובים וחיבורים משלהם. התלמידים מקנדה מבקרים כל יום באתר הויקי הישראלי ולהפך. התלמידות מישראל, קוראות את החומרים שכתבו עמיתיהם הקנדיים, מגיבות ומציעות נקודות מבט משלהן לחומרים שנכתבו.
 
בינתיים, פרויקט הויקי עבר לשלב של הערכה מעצבת של עמיתים כשהתלמידים מקנדה כותבים הערות על הפרויקטים שכתבו בתוך איזור הדיון של הויקי.ההערות מעניינות והתלמידות של אולפנת נווה חנה קבלו אותן בהערכה. הן אף הגיבו והתחילו ליישם את ההערות בעבודות שלהן (הערכה מעצבת).
הנה המחוון שכתבה המורה מקנדה להנחות ולהעריך את תלמידותיה במתן משוב לתלמידות נווה חנה:
 
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?