חיזוק הפדגוגיה באמצעות מצגת

מאת: Margaret Don

Don, Margaret. "Powering Pedagogy", Language Magazine, Jul2015, Vol. 14 Issue 11, p20-23.

מאמר זה מציע פתרונות עבור מורים לשפות המשתמשים במצגות פאוורפוינט של מיקרוסופט (Microsoft PowerPoint) בכיתה.

הנושאים שנידונו כוללים את הנטייה של התלמידים להתרכז במצגת ולאבד את ראיית המשמעויות השונות המועברות על ידי המחוות, שפת הגוף והבעות הפנים של המציג והתייחסות למומחיות של המנחה בחומר המוצג.

המאמר מתייחס  גם לתכנון האופטימלי של מערכי שיעור ולצורך במדיניות ובתמיכה אדמיניסטרטיבית.

קישור למאמר המלא באנגלית

ראו גם:

שימוש במצגות חזותיות אינו תורם בהכרח לתהליך הלמידה

"מצגת מלווה שיעור" או: כיצד לגרום לתלמידים להיות פעילים במהלך שיעור?

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?