הכשרת פרחי ההוראה להוראה משלבת טכנולוגיות המידע- סקירת ספרות

מקור וקרדיט:
סקירת ספרות מתוך דו"ח המחקר "הכשרת פרחי ההוראה להוראה משלבת טכנולוגיות המידע", שנערך על ידי ד"ר אולז'ן גולדשטיין בתמיכה של יחידת המחקר של מכללת קיי (תשס"ח) .
 
 
בסקירה נסקרים הנושאים הבאים: דרכי הכשרת הסטודנטים להוראה מתוקשבת במוסדות להכשרת מורים, הוראת דרכי שילוב טכנולוגיות מידע במסגרת קורס דידקטיקה, התוצאות של הכשרת פרחי ההוראה להוראה מתוקשבת? מהן התוצאות של הכשרת פרחי ההוראה להוראה מתוקשבת? באיזה מידה הם מיישמים את הנלמד במסגרת ההכשרה? למידה בקורסי תוכן כלליים שמשלבים סביבות למידה מתוקשבות, שלבים במעבר להוראה מתוקשבת, מודל הפצת החדשנות של רוג'רס, המודל של אימוץ מבוסס עניין (Concerns Based Adoption Model - CBAM), המודל של שרי  – הרחבה של מודל רוג'רס, שילוב טכנולוגיות מידע בהוראה על ידי פרחי ההוראה במסגרת ההתנסות שלהם, אמונות ועמדות הסטודנטים כלפי הוראה מתוקשבת , הרציונל ותיאוריות הלמידה העומדים מאחורי השילוב של בלוגים בהוראה, מחקר על שימוש בבלוג בחינוך הגבוה  (ד"ר אולז'ן גולדשטיין ) .  
 
ראה קובץ מצורף מצד ימין .
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?