הוראה כמחול: חקר מקרה של ניתוח הפרקטיקה של המורה

Pastore, Serafina; Pentassuglia, Monica. "Teaching as dance: A case-study for teacher practice analysis", International Journal of Educational Research. 2015, Vol. 70, p16-30.

מחקרים עכשוויים לגבי העבודה וההשפעה של מושג הפרקטיקה תורמים לגוף של מחקרים המכוונים להסברה ולהבהרה של היבטים בעבודת המורה. המאמר מתאר דרך מושגית של ניתוח פרקטיקת ההוראה ומדווח על התוצאות של חקר מקרה יחיד.

למרות מגבלות המחקר, המאמר הנוכחי מושך תשומת לב לקטגוריה מסוימת של ניתוח, הריקוד, ומנסה לפרש את ההוראה כפעילות פרקטית וממוקמת. מספר הצעות נידונות לגבי שיפורים נוספים במחקר לגבי הוראה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

הוראה מאלתרת – זו לא מילה גסה: אימפרוביזציה תאטרונית ככלי הוראה וכאופן ידיעה

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?