ארה"ב : מודל מתוקשב שיתופי המבוסס בחלקו ובמשולב גם על מכשירים ניידים וכתיבה בבלוגים

מאת: K.-W Lai


Lai, K.-W. , Khaddage, F. , Knezek, Gerald. "Blending student technology experiences in formal and informal learning" , Journal of Computer Assisted Learning. Oct 2013, Vol. 29 Issue 5, p414-425. 12p. 2 Diagrams.


המאמר מדווח על מיזם מקוון לשילוב התקשוב בבתי ספר יסודיים ותיכוניים בארה"ב אשר מטרתו הייתה לשלב תקשוב בצורה מעמיקה יותר בלמידה ובסביבות הלמידה . במסגרת המחקר של צוות החוקרים פותח מודל מתוקשב שיתופי המבוסס בחלקו ובמשולב גם על מכשירים ניידים וכתיבה בבלוגים.

המודל הפדגוגי המתוקשב אשר פותח נקרא The Mobile- Blended Collaborative Learning model והוא נועד לאפשר למידה פורמאלית עם הליכי למידה בלתי פורמאליים בכל התהליך הלימודי. המחקר פורסם בכתב העת השפיט Journal of Computer Assisted Learning (מחברים :Lai, K.-W. , Khaddage, F. , Knezek, Gerald ).

ראה גם :
האם למידה בלתי פורמאלית ניתנת לניהול או לבקרה ?

מלמידה פורמלית ללמידה בלתי פורמלית עם טכנולוגיית IT: אתגרי המחקר והסוגיות עבור למידה מקוונת (e-learning)

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?