עמדות הציבור האמריקאי לגבי הוראת בישול במערכת החינוך בארצות הברית
Wolfson, J. A. et al (2016). Perspectives on learning to cook and public support for cooking education policies in the United States: A mixed methods study. Appetite, [s. l.], v. 108, p. 226–237, 2017. DOI 10.1016/j.appet.2016.10.004
הירידה במיומנויות הבישול בארצות הברית מביאה לאיכות תזונה ירודה ולשיעורי השמנת יתר גבוהים. ואולם, רק מעט ידוע על האופן שבו האמריקאים לומדים לבשל או על תמיכתם במדיניות חינוך לבישול. מטרת מחקר זה הייתה לבחון את שלוש השאלות הבאות:
- כיצד האמריקאים לומדים לבשל?
- מי מקבל על עצמו את האחריות ללמד ילדים לבשל?
- מהו שיעור התמיכה ציבורית בכך שמערכת החינוך תכלול שיעורי בישול?
החוקרים בחנו נתונים של קבוצות מיקוד איכותיות מ-7 קבוצות מיקוד בבולטימור (N=53) וכן נתונים כמותיים מסקר ארצי מבוסס אינטרנט (N=1,112).
ממצאים:
רק מעט אמריקאים לומדים לבשל מהדרכה רשמית בבית הספר או בשיעורי בישול בקהילה; במקום זאת, הם לומדים בעיקר מהוריהם ו/או בעצמם בעזרת ספרי בישול, אתרי מתכונים או תוכניות בישול בטלוויזיה. עם זאת, כשני שלישים מהציבור האמריקאי תומך בדרישה שילדים ילמדו בישול בבתי ספר.