סופו של הבידוד

Elizabeth Alderton, Eric Brunsell, Damian Bariexca. " The End of Isolation". MERLOT Journal of Online Learning and Teaching


מחקר זה מספק תובנה חדשה לגבי האופן שבו מורים משתמשים באתרי רשתות חברתיות, כגון: Twitter, כרשתות ללמידה מקצועית. החוקרים סקרו וניתחו את הזנות המסרים (feeds) של המורים ב-Twitter כדי לקבוע את הכוונות הספציפיות של המורים המשתמשים ב-Twitter.
משתתפי המחקר ענו גם על סקרים העוסקים ברישות חברתי.
המחנכים במחקר זה עסקו בדיאלוג אמיתי, שבמהלכו השיחה עצמה התרחשה ב-Twitter במשך 61% מהזמן.
בנוסף, למעלה מ-82% מהזמן, המחנכים במחקר זה בחרו לעקוב אחר מחנכים אחרים או אחרי מומחי תוכן הקשורים לתחום ההוראה שלהם כך שהם היו מסוגלים ליצור רשת למידה אישית המשמעותית לצרכיהם המקצועיים.
ניתוח של הנתונים מראה שמרבית הציוצים (tweets) היו ממוקדים מבחינה חינוכית ונגעו בעיקר לקטגוריות של פילוסופיה/פרקטיקה, שאלות, ושיתוף במשאבים.
מחקרים נוספים המחפשים כיצד ניתן להשתמש בקהילות למידה מקוונות אחרות כמקומות להתפתחות מקצועית, יוסיפו לבסיס הידע של למידה מקוונת, התפתחות מקצועית ורשתות למידה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya