Elizabeth Alderton
מיון:
1 פריטים
פריטים מ- 1 ל-1
  • לינק

    מחקר זה מספק תובנה חדשה לגבי האופן שבו מורים משתמשים באתרי רשתות חברתיות, כגון: Twitter, כרשתות ללמידה מקצועית. החוקרים סקרו וניתחו את הזנות המסרים (feeds) של המורים ב-Twitter כדי לקבוע את הכוונות הספציפיות של המורים המשתמשים ב-Twitter. ניתוח של הנתונים מראה שמרבית הציוצים (tweets) היו ממוקדים מבחינה חינוכית ונגעו בעיקר לקטגוריות של פילוסופיה/פרקטיקה, שאלות, ושיתוף במשאבים.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין