כלי מחקר תקף להערכת למידה עצמית מכוונת בסביבות למידה מקוונות.

מאת: Lucy Barnard
מקור וקרדיט :
 
Barnard, LucyLan, William Y.To, Yen M.Paton, Valerie OslandLai, Shu-Ling.  Measuring Self-Regulation in Online and Blended Learning Environments, Internet and Higher Education, v12 n1 p1-6 Jan 2009.
 
המאמר אשר התפרסם בכתב העת השפיט  Internet and Higher Education  מציג כלי מחקר תקף להערכת למידה עצמית מכוונת בסביבות למידה מקוונות. השאלון הידוע בשם  OSLQ פותח בעקבות עבודה עם שתי קבוצות סטודנטים בקורסים מתוקשבים מלאים ומשולבים.  ממצאי המחקר מוכיחים את תקפותו הפנימית והחיצונית של שאלון זה.
 

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    קישום לא תקנים

    פורסמה ב 03/02/2022 ע״י דפנה זילבר
    מה דעתך?
מאת: Lucy Barnard
מקור וקרדיט :
 
Barnard, LucyLan, William Y.To, Yen M.Paton, Valerie OslandLai, Shu-Ling.  Measuring Self-Regulation in Online and Blended Learning Environments, Internet and Higher Education, v12 n1 p1-6 Jan 2009.
 
המאמר אשר התפרסם בכתב העת השפיט  Internet and Higher Education  מציג כלי מחקר תקף להערכת למידה עצמית מכוונת בסביבות למידה מקוונות. השאלון הידוע בשם  OSLQ פותח בעקבות עבודה עם שתי קבוצות סטודנטים בקורסים מתוקשבים מלאים ומשולבים.  ממצאי המחקר מוכיחים את תקפותו הפנימית והחיצונית של שאלון זה.
 

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    קישום לא תקנים

    פורסמה ב 03/02/2022 ע״י דפנה זילבר
    מה דעתך?