שיתוף פעולה לשיפור הוראה מבוססת חקר בקורסי שיטות הוראה בסיסיות של מדע ומתימטיקה
Magee P, Flessner R. Collaborating to improve inquiry-based teaching in elementary science and mathematics methods courses. Science Education International [serial online]. December 2012;23(4):353-365.
מחקר זה בוחן את ההשפעה של קידום הוראה מבוססת חקר, inquiry – based teaching-IBT, דרך שיתוף פעולה בין קורס שיטות מדעיות לבין קורס שיטות מתמטיות, בתוכנית חינוך של מורי יסודי.
במשך שיתוף הפעולה, פרחי הוראה של חינוך יסודי, preservice elementary teacher-PST התנסו בשלוש דרכי מחקר שונות כדרך לטיפוח הבנה של הוראה מבוססת חקר, (IBT). ההתנסויות כללו פעילות חקר במדעים ומתמטיקה בה פרחי הוראה ביסודי- PTSs ,היו הלומדים, בפעילות חקר במדעים בה פרחי ההוראה ביסודי , היו המורים. נבדקו ,שיתוף הפעולה במשך ואחרי הסמסטר הזה, נאספו נתונים לצורך הערכת האימפקט של התנסויות החקר על מידת ההבנה של PSTs' את ה- IBT.
עבודת הסטודנטים ורשימות תצפית של המורים, מצביעות על כך ש- PSTs יכולים לזהות, להתמודד ולהתעמת עם המורכבויות של הוראה מבוססת חקר ( ה- IBT) .