המשוכה הגבוהה לקראת היפוך הכיתה
מאת: Jon Bergmann
מילות מפתח:
דרכי הוראה
דרכי התמודדות
הוראת המדעים
מורים
שיטות הוראה
שיטות הוראה ולמידה: כיתה הפוכה
תהליכי למידה
ג'ון ברגמן במאמר,מצביע על המשוכה הגבוהה שהיה עליו לעבור על מנת להפוך את הכיתה בה לימד. כמורה ותיק למדעים, היה עליו לותר על יכולת ההוראה הפרונטלית, בה והתמחה, ולעבור לשיטת לימוד הפוכה. הוא טוען שעל המורים להתרחק מהוראה ישירה לקבוצה כולה, ובמקום זאת לנצל את הזמן בכיתה לפעילויות ואינטראקציות עשירות יותר ומשמעותיות יותר.
השינוי המחשבתי שעבר ברגמן הוא מעבר ממורה אשר מפיץ תוכן, למנחה למידה ומאמן. אם במשך שנים טען "אני לא מלמד מדע, אני מלמד את הילדים" כיום הוא טוען "אני לא מלמד מדע, אני מלמד את הילדים איך ללמוד".
למאמר
סרטון על הפעילות של ג'ון ברגמן
ראה גם :
כיתה הפוכה- תמונת מצב 2013
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya