המיתוס של המורה הגיבור

פרופ' דיאן רביץ' (Diane Ravitch) מדווחת בבלוג שלה על סיפורו של אד בולנד (Ed Boland) אשר סוקר לאחרונה בכתבה בעיתון "ניו יורק טיימס". בולנד צפה בסרטים בהם מורה חכם ואכפתי הציל את חייהם של תלמידים לא-ממושמעים רק בכוח האישיות. הוא עזב את עבודתו, כדי ללמד, לא הצליח להשתלט על כיתתו, רשם הערות, ופרש בסוף השנה כשהוא מרגיש מובס. הוא כתב ספר אודות שנת ההוראה שלו.

רביץ' שואלת מה ניתן, אם כן, ללמוד מכך? לדבריה, לא קל ללמד. מורים אינם יכולים "להציל חיים" בשנתם הראשונה. לפני כניסתך לכיתה, היה מוכן היטב. דע את תחום הדעת שלך. למד כיצד לנהל כיתה. הקדש סמסטר או שנה כסטודנט להוראה, בליווי של מורה חונך. הוראה היא מקצוע לא בילוי, ולא לחובבנים.

למאמרון בבלוג של פרופ' דיאן רביץ'

ראו גם:

דיאן רביץ'

איך לשפר את בתי הספר ואיך לא לעשות זאת

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya