Michele Martin
מיון:
3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • לינק

    כמה תובנות של מישל מרטין בבלוג המקצועי שלה מחזקים את מה שחוקרים ואנשי חינוך לא מעטים חשים בתקופה האחרונה. בעידן השיתופיות וההטפה לאינטראקציה בין העוסקים בהתפתחות מקצועית ובמחקר יש חשיבות גם לניתוק מקצועי , לשקיעה במרחב רפלקטיבי מנותק מ"המון הסוער" באינטרנט ובסדנאות ובעבודת צוות . אם יש לעתים "דממת אלחוט" מצד כותבים בבלוגים או אנשים שאינם מגיעים לפעילויות שונות הדבר נובע מאותו צורך שלהם להסתגר במרחב המנותק שלהם ולשקוע ברפלקציה מקצועית. לעתים יש שלבים בהתפתחות המקצועית שלנו המחייבים אותנו להתנתק "מהמון הסוער" , ולוותר על אינטראקציה והדיאלוג שמצפים מאתנו על מנת ולהעמיק את הבוננות העצמית. הבדידות במרחב הרפלקטיבי שלנו היא לעתים שלב חשוב בדרך שלנו להעמקה של העיון והחשיבה ועל כן היא לגיטימית במחזור החיים של ההתפתחות המקצועית של מומחים , מרצים ואנשי מחקר.

  • לינק

    למרות שבלוגים נתפסים כמרחב התפתחות אישי ורפלקציה אישית, יש מקום גם להתנסות של כתיבת בלוג קבוצתי, כלומר מרחב משותף מתועד המשמש בית יוצר לכמה כותבים או כמה סטודנטים/תלמידים. המרחב המשותף מאפשר לכמה כותבים באותו בלוג ומשתתפים ביצירת הפוסטים והכתיבה. אחד הכלים המומלצים ליצירת בלוג קבוצתי בכיתה או בקורס או המנגנון של Google Docs המאפשר לצוות תלמידים או סטודנטים ליצור מסמכים בצורה מקוונת ולשתף ביניהם מסמכים. המצגת המעולה כאן מסבירה בצורה בהירה את עקרונות הפעולה של מערכת Google Docs ליצירת בלוג קבוצתי. (Martin Michelle)

  • סיכום

    מישל מרטין, יועצת ארגונית נחשבת בתחומי החינוך וההדרכה בארה"ב מציעה מודל של צמיחה אישית בגישה מתוקשבת היכול לשמש השראה גם למורים ותיקים. מרטין, שהייתה חסרת רקע באינטרנט מציעה שורה של תובנות על תהליך למידה בסביבה יוצרת באינטרנט שיש בו כדי להעצים אנשי חינוך והדרכה. תוך כדי תהליך ההתפתחות האישית שעברה למדה מישל לתכנן ולכתוב בלוג איכותי, לשפר אותו וליצור תכנים איכותיים משמעותיים לעמיתים. מישל גם למדה להקים מאגר ידע מבוסס WIKI. במסע ההתפתחות האישית שעברה היא נחשפה לפוטנציאל של סביבת למידה מותאמת אישית ולניצול הפוטנציאל שלה. כל התהליך שעברה בכניסה לעולם מתפתח באינטרנט של 2.0 WEB הביא בעקבותיו העשרה של תחומי עניין והעצמה אישית.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין