Brianne A Bruijns
מיון:
1 פריטים
פריטים מ- 1 ל-1
-
סיכום
הן ברמת השטח והן ברמת קובעי המדיניות ישנו פער בהבנת הקשר הישיר בין פעילויות משחקיות-פיזיות לבין זמני בהייה במסכים בגיל הרך. הפער הזה נובע, בחלקו, מכך שתוכניות הלימודים במסלולי ההכשרה להוראת גננות אינן מקנות מספיק ידע ואינן מבהירות את האחריות המוטלת על כתפי גננות העתיד בתחום זה. היות שתוכנית הלימודים בגיל הרך הינה מבוססת-משחק מטבעה, מן הראוי להרבות במשחק פעיל ולמידה מבוססת משחק בתוך הגן או בחצר.
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין