יעל שרצר-גלזר
מיון:
3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • לינק

    מטרת הסקירה היא להציג את תמונת הידע הפדגוגי והמעשי שנצבר בישראל ובעולם לגבי הקניית אוריינות מידע בלמידה מתוקשבת ובסביבות למידה פעילות ומפעילות בבתי הספר. תמונת הידע המצטבר בנושא אוריינות מידע , כפי שעולה מהסקירה, נועדה לסייע לגורמים הפדגוגיים במערכת החינוך ולמובילי התקשוב במחוזות החינוך ובבתי הספר לפתח התנסויות מועילות למורים ולתלמידים ולהטמיע בגישה שיטתית ומעמיקה את אוריינות המידע בלמידה מתוקשבת ( יעל שרצר ) .

  • לינק

    סקירת מידע על התפתחות קורסים מקוונים מסוג MOOC בארץ ובעולם . הסקירה מבוססת על חיפוש שיטתי במאגרי מידע מקוונים בינלאומיים ועיבוד הממצאים. הביקוש בארץ ובעולם לקורסים מקוונים מסוג MOOC הולך וגדל ולא תמיד יש בהכרח הצדקה לביקורות על קורסים מקוונים מסוג MOOC הנכתבות על ידי חוקרים אשר אינם נמנים עם קהל היעד. בני נוער , סטודנטים ואקדמאים מחוץ למעגלי ההשכלה הגבוהה , מתקשרים ביניהם באמצאות כלים ופלטפורמות דיגיטאליות, ולכן הביקורת הנובעת לעתים מחוסר באינטראקציה אישית ב MOOC אינה רלוונטית לקהל יעד עתידי ( יעל שרצר- גלזר).

  • לינק

    בהרצאתה המרתקת בכינוס המידענות החינוכית במכון מופ"ת ( 7 לפברואר 2012 ) הרצתה יעל שרצר-גלזר, על סגננות למידה ואתמקד ביכולות ובדרכים של הלומד החזותי (65% מכלל התלמידים). היא סקרה דוגמאות היסטוריות של אינפוגרפיקה תוך תיאור חברות שתקשרו ללא כתב עד לאינפוגרפיקה בחברה כיום. היא הציגה מה אנחנו מגדירים כאינפוגרפיקה ומה מצפים ממנה, תוך דוגמאות עכשוויות. בהמשך , הראתה את המשותף לתחום data visualization (כלים מוסכמים להצגת מידע) והציגה כלים ודוגמאות כולל כלי עבודה למידענים/ספרנים המעוניינים להציג נתונים בצורה ויזואלית.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין