אמאל שריף-רסלאן
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • תקציר

    הספר עיון ומחקר בחינוך מתמטי בגיל הרך, פרי עטם של עשרים ושלושה חוקרים מקומיים ובין-לאומיים, מציג מחקרים בהוראה, בלמידה ובחשיבה מתמטית הקשורים לחיי היום-יום של ילדים בגיל הרך (גילאי 3 עד 8). הספר מציג מחקרים אמפיריים חדשניים ועדכניים בתחומי ידע מתמטי, הוראה ולמידת מתמטיקה בגיל הרך

  • לינק

    במאמר זה מציעה המחברת כלים להכוונת הסטודנט לניתוח התצפיות בשיעור בהתמקד על סוגי הידע השונים הדרושים למורה כדי להתפתח במקצוע ההוראה. שני הכלים העיקריים לניתוח התצפיות בשיעורים בהתנסות בהוראה: א. רשת סמנטית (semantic net) ב. משפטי מיפוי ( mapping sentence) סיכום: הרשתות הסמנטיות עוזרות לפרח ההוראה ללמוד את מבנה הידע של המושגים הפדגוגיים של המורה במיוחד לאור ההתבססות על מבנה ידע של המורה המומחה. מדוע? הרשת הסמנטית של מורה מומחה מפותחת ולרוב קיימים בה קשרים בין כל המושגים שהוצגו בשיעור, ואכן ניתוח כזה יעזור לפרח ההוראה לראות קשרים כאלה כבר בתחילת דרכו. (אמאל שריף-רסלאן)

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין