-
תקציר
לפני עשרים שנה נבט רעיון נועז: לחבר בין תרבויות בחברה הישראלית באמצעות למידה שיתופית מקוונת. מתוך מציאות של הפרדה ושל חומות חברתיות צמח מרכז TEC כמוקד בין-לאומי חדשני המשלב טכנולוגיה, חינוך ורב-תרבותיות. הספר הנוכחי שוטח את העקרונות ואת התפיסות של המרכז ומתעד את פעילותו, המשתרעת מבתי הספר והמכללות ועד קיום כנסים עולמיים. הוא מציג מחקרים, חקרי מקרה ותובנות על יצירת שיתופי פעולה חוצי גבולות, שפות וזהויות. זהו סיפור על חזון שהפך בהדרגה למודל מוכח לשינוי חברתי.
-
לינק
השנה מתקיים הכנס הטכנולוגי הרב-תרבותי בפעם השלישית ובהיקף רחב יותר, כך שרוב המכללות להוראה בישראל מצטרפות אליו ומציגות בו פרויקטים רב-תרבותיים. הכנס נועד לקדם את הקישורים הרב תרבותיים בין המכללות והמרצים, המייצגים תרבויות שונות של החברה הישראלית, ולהטמיע את השימוש בטכנולוגיות תקשורת. הכנס מאשפר להיחשף למגוון של טכנולוגיות: וידאו קונפרנס, אינטרוייז ותוכנות א-סינכרוניות להמשך דיון בפורומים מקוונים. הבסיס הטכנולוגי מוכן ומותאם למשתתפים כך שהשימוש בכלי יהיה נוח ופשוט. בכנס יוצגו פרויקטים ויוזמות המגשרים בין קהילות שונות. (מירי שיינפלד, אסמאא גנאיים, איילין חוטר)
-
לינק
בעבודת המחקר של ד"ר איילין חוטר מוצעת ונבחנת גישה דו מימדית המבוססת על תחום הדעת, שנועדה לאפשר לסטודנטים להוראה להתנסות ולהורות באמצעות האינטרנט. מסגרת העבודה המוצעת (הגישה המוצעת), מבוססת על משימות, תכנים, והיא עושה שימוש בגישת המנחה – העמית. כל סטודנט להוראה יוצר קשר עם תלמיד הלומד אנגלית כשפה זרה. הזוג (סטודנט-תלמיד), עושים שימוש אסינכרוני באינטרנט כדי להשלים יחד משימות. במקביל הסטודנט עושה שימוש בכלי אינטרנט כדי ליצור משימות למידה אישיות נוספות לתלמיד. מסגרת העבודה המוצעת היא מסגרת מבוזרת (distributed learning) אשר בה הסטודנטים להוראה נפגשים עם המנחה שלהם מפגשים שבועיים.
איילין חוטר
מיון:
3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין

