הכנס הרב תרבותי הטכנולוגי השלישי – 28 בינואר 2007

מילות מפתח:
במהלך הפעילויות במכון מופ"ת נוצר קשר בין כותבות המאמר שהוביל להצעת מיזם בנושא הרב-תרבותי. בעקבות קשר זה נוצרה הידברות בין-מכללתית רב-תרבותית שהחלה ב"כנס מרצים" והמשיכה בקורסים לסטודנטים ממכללות שונות. חזון המיזם הוא להגיע לשדה החינוך, שבו הסטודנטים להוראה מהמכללות השונות יקשרו בין ילדים מתרבויות שונות. אנו רואות את המכללות לחינוך כסוכן עיקרי בהובלת השינוי להידברות תוך התעלמות מסטריאוטיפים ודעות קדומות.
 
הפעילות הראשונה שנוצרה בעקבות שיתוף הפעולה החלה בשנת הלימודים תשס"ה, כאשר נערך לראשונה כנס בין-מכללתי רב-תרבותי על ידי שלוש המכללות: תלפיות המכללה האקדמית לחינוך, המייצגת את התרבות היהודית הלאומית הדתית, מכללת סמינר הקיבוצים, המייצגת את התרבות היהודית הפלורליסטית ואלקאסמי – מכללה אקדמית לחינוך, המייצגת את התרבות הערבית האיסלאמית.
 
השנה מתקיים כנס זה בפעם השלישית ובהיקף רחב יותר, כך שרוב המכללות להוראה בישראל מצטרפות אליו ומציגות בו פרויקטים רב-תרבותיים. הכנס נועד לקדם את הקישורים הרב תרבותיים בין המכללות והמרצים, המייצגים תרבויות שונות של החברה הישראלית, ולהטמיע את השימוש בטכנולוגיות תקשורת.
הכנס מאשפר להיחשף למגוון של טכנולוגיות: וידאו קונפרנס, אינטרוייז ותוכנות א-סינכרוניות להמשך דיון בפורומים מקוונים. הבסיס הטכנולוגי מוכן ומותאם למשתתפים כך שהשימוש בכלי יהיה נוח ופשוט.
בכנס יוצגו פרויקטים ויוזמות המגשרים בין קהילות שונות.
תכנית הכנס ופרטים מלאים – ראו אתר הכנס
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya