חצר בית ספר
מיון:
נמצאו 3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • תקציר

    המאמר בוחן את התפיסות והאמונות של 303 אנשי מקצוע בתחום החינוך המיוחד לגבי מגרשי משחקים זמינים בבית הספר או בקהילה שלהם. המשיבים על הסקר (א) ציינו שתלמידים עם לקות אינם יכולים להשתתף באופן מלא במגרש המשחקים הנמצא בבית הספר או בקהילה שלהם, (ב) דנו בצורך לתכנית חברים בני אותו הגיל בסביבת מגרש המשחקים בבית הספר או בקהילה, ו-(ג) חלמו על מגרש משחקים מכיל (inclusive) באופן מלא העונה על הצרכים של כל התלמידים, עם וללא לקויות (Stanton-Chapman, Tina L.; Schmidt, Eric L., 2016).

  • לינק

    המהפך שעובר על חצרות בית הספר בשנים האחרונות צובר תאוצה. המודעות לחשיבות החצר מתחזקת, ובד בבד מצטבר ידע בקרב מתכננים ואנשי חינוך. "היום מתייחסים לחצר כגורם מרכזי בחיים הפדגוגיים של בית הספר, גורם התורם לתהליך החינוכי של התלמיד כמו הכיתה הבנויה", מסבירה מיקי אריאן-כדריה, מרכזת תחום חצרות לימודיות באגף למיפוי ותכנון במנהל הפיתוח של משרד החינוך.

  • לינק

    מחקר שנערך בפלורידה הראה שתלמידים בבית-הספר היסודי, שלמדו נושאים במדעי הסביבה בחצר בית-הספר, שיפרו את הידע שלהם באופן מובהק בהשוואה לתלמידים, שלמדו נושאים אלה במסגרת הכיתה. (נעמי וקס)

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין