מורים חדשים
מיון:
נמצאו 3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • תקציר

    תצפיות שנערכו במשך שלוש שנים בחטיבות ביניים בקליפורניה מלמדות כי הענקת סמכויות מנהיגותיות למורים מתחילים ורתימת הרוח הרעננה שהם מביאים עמם להוראה עתידות לתרום במגוון מישורים. במקרה זה, נרשם שיפור מבחינת שימור מורים, צמיחה מקצועית, הישגיות תלמידים, יעילות ארגונית ואווירה בית ספרית. בנוסף, במהלך התצפיות, זיהה צוות המחקר ארבע דרכים מיטביות לטפח מורים חדשים, לקלוט וללוות אותם בתחילת הקריירה, למקסם את הפוטנציאל המנהיגותי שלהם ולנווט את מסלולם המקצועי.

  • סיכום

    המערכת כבר נמצאת בפני מחסור ניכר ומדאיג במורים צעירים שימלאו את השורות. מורים חדשים סובלים ממשרות חלקיות ושכר נמוך, ויש לשנות זאת כדי למנוע נשירה בשנים הראשונות שבהן העבודה קשה ביותר בשל הצורך להכין שיעורים חדשים ולהסתגל למקצוע

     

  • תקציר

    המחקר הנוכחי בחן את הסיבות לכך שמורים עוזבים את מקצוע ההוראה. המחקר נערך בבלגיה והתבסס על ראיונות עם 21 מורים (ותיקים וחדשים) שפרשו לאחרונה מהמקצוע. המורים הצביעו על גורמים הקשורים בתנאי העבודה וההקשר הבית ספרי כגורמים שבגינם החליטו לפרוש מקריירת ההוראה. היעדר ביטחון תעסוקתי, עומס עבודה, קשיים בניהול כיתה והיעדר תמיכה היו הגורמים המרכזיים לכך שמורים חדשים החליטו לעזוב את הוראה. מורים ותיקים הצביעו על הזדמנויות מצומצמות לקידום ועל תשתיות לקויות בבית הספר כעל גורמים מרכזיים לעזיבתם.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין