The Economist, London
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • סיכום

    בבית הספר היסודי מינאמי איקבוקורו בטוקיו, בזמן שרוב התלמידים בני השש והשבע יוצאים הביתה, ארבע תלמידות נשארות בכיתה. הן לא נשארו למבחן – הן פשוט בתורנות ניקיון. עם מטאטאים בגודל מיוחד המותאם לילדים, הן עובדות בתיאום מושלם כמו צוות מיומן. "זה לא סתם ניקיון", מסביר מנהל בית הספר סאטו הירושי, "זו דרך ללמד אותם אחריות".

  • תקציר

    כיום מתייחסים ל-ADHD כמשהו שיש לך או שאין לך. לגישה בינארית זו לאבחון יש שתי תוצאות. הראשונה היא שטיפול בכולם כאילו הם חולים ממלא את מערכות הבריאות. רשימות ההמתנה להערכות ADHD באנגליה הן עד עשר שנים ארוכות; מערכת החינוך המיוחד מתוחה עד הקצה. התוצאה השנייה מתרחשת כאשר ADHD מטופל כליקוי שצריך לתקן. זה מוביל לבזבוז נורא של פוטנציאל אנושי. לכפות על עצמך להתאים ל"נורמלי" זה מתיש ויכול לגרום לחרדה ודיכאון.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין