איתי עניאל
מיון:
1 פריטים
פריטים מ- 1 ל-1
  • תקציר

    במהלך השנים התגבש שיח פדגוגי רחב סביב המתח שבין שתי גישות מרכזיות בלמידה: שינון בעל פה של עובדות ואלגוריתמים, ולצדו פיתוח הבנה מושגית ואסוציאטיבית של עקרונות הלמידה. בעוד שבעבר נטו חוקרים ומחנכים לאמץ אחד מן הקטבים, המחקר העדכני מצביע על כך שהשילוב המושכל בין השניים עשוי להניב את התוצאות היעילות ביותר הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין