תוכן אקטיבי במערכות למידה מתוקשבות
Stoyanov, T. (2011). Active Content: A New Concept for Improving Efficiency of E-Learning in the Workplace. In Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2011 (pp. 424-429).
הסיקור של מאמרים ומחקרים בתחומי הלמידה בחינוך מתמקד בעיקר בפלטפורמות מתוקשבות ( כגון MOODLE ואחרים) או כלים דיגיטאליים, בעוד המחקרים מצביעים על כל כי איכות התכנים בקורס המתוקשב היא בדרך כלל יותר משמעותית מאשר הפלטפורמה המתוקשבת. על רקע זה מציג המאמר מודל חדשני להגברת יעילות הלמידה המתוקשבת באמצעות תכנים פעילים ומפעילים יותר. המודל של שילוב תכנים אותנטיים ומפעילים יותר הוצע במקור לקורסים מתוקשבים של מקומות עבודה , אך הוא תקף באותה מידה גם לקורסים מתוקשבים בחינוך.
לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם :
יצירת תוכן לימודי פתוח
האינטרנט, המידע המקוון ומבנה הידע
הצגת תוכן וארגונו באתר אינטרנט לימודי
כמה אסטרטגיות להגברת העניין של הלומדים בקורס מתוקשב