תובנות בנושא מפגשים סינכרוניים
מאת: אסתי דורון
מילות מפתח:
כלים פתוחים
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
למידה סינכרונית
מאפייני תקשוב בחינוך
מפגשים מקוונים
סביבות למידה מתוקשבות
תהליכי למידה
תקשוב בחינוך
בהמשךלפוסט קודם שפרסמה אסתי דורון , מומחית להדרכה ממוחשבת ולהערכה של יישומי מחשב בחינוך, בחודש מרץ 2012 , שעסק במפגשים סינכרוניים למורי מורים היא כותבת כי לאחרונה השתתפה כתלמידה במפגש סינכרוני שנתן תחושה אחרת מאשר הרצאות מלוות בשקופיות.
כותבת אסתי דורון : "נושא ההפעלה של המשתתפים במפגשים הסינכרוניים הוא קריטי בעיני".
למאמרון של אסתי דורון
ראה גם :
Hangouts: פגישות לימודים בלי לצאת מהבית
כיתה וירטואלית: רפלקציות על למידה מקוונת
יום סינכרוני מקוון באנגלית - כמה תובנות
מחקר: סטודנטים על השוני בין למידה מתוקשבת א-סינכרונית וסינכרונית
מפגשים סינכרונים ברשת באמצעות מערכת אילומינייט ( Blackboard ), מט"ח
כלים מתוקשבים ללמידה שיתופית בזמן אמיתי
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya