רפלקציה של מורה המלמדת בכיתה עם מחשבים ניידים
מאת: רות בן ישי
מילות מפתח:
דרכי הוראה
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
למידה פעילה
ניהול כיתה
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שילוב מחשב בהוראה
שילוב מחשבים (1:1) בכיתה
תלמידים
רותי בן-ישי, אחת המורות הבודדות בארץ שמלמדת באופן פעיל ודינאמי בכיתה בחט"ב עם מחשבים ניידים כותבת באופן רפלקטיבי על דרכי הפעלת התלמידים בכיתה שבה כולם לומדים עם מחשבים ניידים. אחת התובנות החשובות העולות מהמאמרון של רותי בן-ישי קשור לחסך בלמידה עצמאית בכיתה: "גיליתי" כי מתוך כ - 70 דקות של השיעור, הילדים עבדו באופן עצמאי 20 דקות בלבד, וברור - שזו חלוקה שאינה מנצלת באופן מיטבי את העובדה שהתלמידים עובדים עם "ניידים".
"לשאלתי - "מי עמד במרכז השיעור", או: "האם השיעור היה מתקיים לו לא נכחתי בו בעצמי" - התשובה הייתה כי עדיין השיעור היה מבוסס על נוכחות המורה, אשר קבעה את מהלכו, את הנושאים בהם יעסקו התלמידים ואת ארגון הזמן."
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya