קריאה וכתיבה אודות ספרות באינטרנט: שתי התנסויות חדשניות עם בלוגים בהשכלה הגבוהה

Neira-Pineiro, María del Rosario. "Reading and writing about literature on the Internet. Two innovative experiences with blogs in higher education", Innovations in Education & Teaching International, Oct2015, Vol. 52 Issue 5, p546-557.

מאמר זה מתאר שתי התנסויות חדשניות עם טכנולוגיית מידע ותקשורת (Information and communications technology) בהכשרת מורים באמצעים של פיתוח שני בלוגים אודות ספרות ילדים ובוגרים צעירים.

המחקר של שתי הפעילויות מראה את השימושיות של הבלוגים בהשכלה הגבוהה ואת תרומתם להכשרה הלשונית והספרותית של המורים לעתיד.

התוצאות מראות שיצירה של בלוג בנושא ספרות מגבירה את המיומנויות התקשורתיות בסביבה דיגיטלית, מגבירה את יכולת האוריינות של הסטודנטים, משפרת את ההכשרה הדידקטית של המורים לעתיד, מגבירה את ההנעה של המשתתפים ומעודדת למידה עצמאית ובניית ידע משותף באמצעים של אינטראקציה בין עמיתים.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

ההשלכות של מודל למידה קונקטיביסטי של בלוג והתפקיד המשתנה של הוראה ולמידה

פיתוח מתכשרים עתידיים להוראה המשתמשים בתיאוריה הקונסטרוקטיבית בלמידה מקוונת באופן אפקטיבי

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya