סטודנטים להוראה העורכים מחקר פעולה בפרקטיקום שלהם: מדוע וכיצד?
מאת: Marit Ulvik
Ulvik, Marit. "Student-teachers doing action research in their practicum: why and how? ", Educational Action Research. Dec2014, Vol. 22 Issue 4, p518-533.
מחקר איכותני זה שואל האם כדאי לערוך מחקר פעולה כבר בשלב הכשרת המורים, או האם האתגרים עולים בהשפעתם על היתרונות. בנוסף, המאמר שואל האם מורה המורים, שכאן הוא מחבר המאמר, יכול להדריך פרויקטים של מחקר פעולה של סטודנטים להוראה.
מקור הנתונים העיקרי הוא דו"חות המחקר של הסטודנטים, שמנותחים לאור ההתפתחות המקצועית. המחקר חשף שלביצוע מחקר פעולה תחת תנאים מסוימים יש פוטנציאל להתפתחות מקצועית עבור הסטודנטים להוראה.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya