מחקר: מערכת חקר מקרים במולטימדיה להכשרת סטודנטים להוראה בארה"ב
מאת: Gail Fitzgerald
מילות מפתח:
הדרכה מתודית
הכשרת מורים: מודלים
חקר מקרה
סביבות למידה מתוקשבות
סטודנטים להוראה
פרחי הוראה
תהליכי הכשרה
תהליכי התמודדות
תוכניות הכשרה
תיעוד בוידאו
מקור וקרדיט :
Fitzgerald, G., Koury, K., Mitchem, K., Hollingsead, C., Miller, K., Park, M. & Tsai, H. (2009). Implementing Case-Based Instruction in Higher Education Through Technology: What Works Best?. Journal of Technology and Teacher Education. 17 (1), pp. 31-63. Chesapeake, VA: AACE.
המאמר הנוכחי מתאר מחקר רב-שנתי מעניין בארה"ב שליווה את ההכשרה של פרחי הוראה בארה"ב לקראת הכנתם להוראה של תלמידים בעלי קשיי למידה/בעיות התנהגות. המחקר נערך בו-זמנית בכמה אוניברסיטאות בארה"ב שבהם הוכשרו הסטודנטים להוראה באמצעות מערכת חקר מקרים ממוחשבת במולטימדיה לקראת התמודדות עם תלמידים בעלי קשיי תפקוד/בעיות התנהגות. המחקר ליווה 251 סטודנטים להוראה בחמש אוניברסיטאות אמריקאיות שנחשפו לחקרי מקרים מתועדים ומצולמים בוידאו. המחקר המשולב ( איכותני וכמותי) בדק היבטים של שיטת ההעברה הטכנולוגית, התכנים, ההתנסות של פרחי ההוראה בעקבות הצגת המקרה , דרכי ההוראה והדיונים המתועדים באינטרנט בעקבות החשיפה לחקר המקרים המצולמים של אירועי הלמידה בבתי הספר. מממצאי המחקר הוצגו בצורת מפות נושאיות המראות קשרים בין משתנים שונים .
Journal of Technology and Teacher Education
Volume 17, Issue 1, January 2009
AACE Chesapeake, VA
Volume 17, Issue 1, January 2009
AACE Chesapeake, VA
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya