מושגים של ילדים כאמצעי לשיפור הידע של מורים
מאת: נעמי וקס
מקור: אתר מט"ר (מדע וטכנולוגיה ברשת)
מורים שהשתתפו בקורס שנתי להוראת המדעים שיפרו באופן מובהק את הידע שלהם ואת ההבנה במדעים ובהוראת המדעים. התברר, שהתפתחות הידע המקצועי של המורים הושפעה במיוחד מהחשיפה לדרך תפיסתם של תלמידיהם את המושגים המדעיים.
השלכות להוראה
מחקר זה מעיד שניתן לקדם את התפתחות הידע המקצועי של מורים למדעים. התברר, שבמסגרת השתלמות מורים, המתבססת על גישה קונסטרוקטיביסטית ללימוד מושגים מדעיים ולהוראתם, והמתמקדת בהכרת המושגים המדעיים שיש לילדים, התפתחו אצל המורים ידע והבנה במדעים ובהוראת המדעים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya