מודל ה- DAL במחקר פעולה שיתופי
מקור:
Developmental action learning: Toward collaborative change, Action Learning: Research and Practice, Volume 3, Issue 1 , pages 45 - 67.
המאמר מציג מודל תיאורטי למחקר פעולה הנקרא מחקר פעולה התפתחותי DAL) ). מודל ה DAL המייצג את הביטוי Developmental Action Learning (DAL) נגזר מהתיאוריה הרחבה יותר של ענף ההתפתחות הקוגניטיבית. המהות העיקרית של מודל תיאורטי זה הוא יצירת תנאים הכרתיים מקדימים ומכינים למשתתפי הניסוי או תהליך השינוי בארגון על מנת לקדם את תהליך השינוי הארגוני אותו מבקשים להטמיע. במאמר הנוכחי מודל ה-DAL מיושם הלכה למעשה ביצירת שינוי מנהיגותי בקבוצת אנשי מפתח באוניברסיטה גדולה. השימוש במודל DAL כחלק ממחקר פעולה יזום הוא מודל אפשרי ליצירת שינוי מנהיגותי שיתופי בארגון או במסגרת חינוכית.
yyya
האם אפשר לקבל את המאמר?תודה!
זהו מאמר מתוך מאגר בתשלום. יש לפנות לספרייה במכללתך.
ומה אם אני עובדת במרכז פסג"ה ניסויי באר שבע?ניתן לקבל את השירות?תודה!
אנא פני למרכז המידע של מכון מופ"ת. 03-6901434