כלי מחקר תקף להערכת למידה עצמית מכוונת בסביבות למידה מקוונות.
מאת: Lucy Barnard
מקור וקרדיט :
Barnard, Lucy; Lan, William Y.; To, Yen M.; Paton, Valerie Osland; Lai, Shu-Ling. Measuring Self-Regulation in Online and Blended Learning Environments, Internet and Higher Education, v12 n1 p1-6 Jan 2009.
המאמר אשר התפרסם בכתב העת השפיט Internet and Higher Education מציג כלי מחקר תקף להערכת למידה עצמית מכוונת בסביבות למידה מקוונות. השאלון הידוע בשם OSLQ פותח בעקבות עבודה עם שתי קבוצות סטודנטים בקורסים מתוקשבים מלאים ומשולבים. ממצאי המחקר מוכיחים את תקפותו הפנימית והחיצונית של שאלון זה.
yyya
קישום לא תקנים