ייצוג מושגים במדעים באמצעות הפיקסה

אסתי דורון מדווחת על יוזמה פדגוגית מתוקשבת  בהוראת המדעים באחד מבתי הספר אותו היא מלווה ומדריכה.  המורות למדעים חפשו דרך כדי לאפשר לתלמידים להבנות את הידע. כל התלמיד שמר את הייצוג שלו בשקופית כתמונה, והעלה אותה לאלבום תמונות שיתופי של הפיקסה באינטרנט. לצורך כך, המורות למדעים יצרו את האלבום מראש וקבעו סיסמא משותפת לכל התלמידים. המשימה הזו עונה על מספר עקרונות פדגוגיים: היא הייתה רלוונטית לתלמידים, עוררה בהם סקרנות ומוטיבציה, ענתה לשונות מאחר וכל תלמיד יצר את יצירתו בהתאם ליכולתו ולכישוריו ופיתחה חשיבה ברמה גבוהה.
 
Getting Started with Picasa and Picasa Web Albums
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya