התפתחות מסלול הכשרת המורים באוניברסיטת מישיגן – תהליכי השינוי

מקור:
Transforming Teacher Education, Reflections from the Field
Edited by David Carroll, Helen Featherstone, Joseph Featherstone, Sharon Feiman-Nemser, and Dirck Roosevelt
280 Pages, Harvard University Press 
 
קובץ מאמרים חדש בהוצאת Harvard University Press המתאר בצורה מעמיקה את התפתחות מסלול הכשרת המורים באוניברסיטת מישיגן (Michigan State University) במהלך תקופה של עשר שנים. המאמרים מתארים את התחדשות מסלול הכשרת המורים באוניברסיטת מישיגן בהובלה ובהנחיה של צוות מורי המורים הידוע בתור צוות 1 (Team One). שורה של חוקרים מובילים בתחומי הכשרת המורים כגון Feiman-Nemser Sharon מציגים את ההתנסות הייחודית שלהם ביצירת השינוי האיכותי באוניברסיטת מישיגן וגישות איכותיות להעמקת הכשרת המורים.
 
Feiman-Nemser, Sharon. "Discovering and sharing knowledge: Inventing a new role for cooperating teachers." Transforming Teacher Education: Reflections from the Field. Ed. Carrol, D., Featherstone, J., Featherstone, H., Feiman-Nemser, S. & Roosevelt, D.. Cambridge, MA: Harvard Education Press, 2007. 139-160.
Carroll, D., Featherstone, H., Featherstone, J., & Feiman-Nemser, S.. "From boutique to superstore: History and context of the program." Transforming Teacher Education: Reflections from the Field. Ed. Carroll, D., Featherstone, J., Featherstone, H., Feiman-Nemser, S. & Roosevelt, D. (Eds.). Cambridge, MA: Harvard Education Press, 2007. 9-31.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya