השגת פדגוגיה אותנטית: תכננו יחידות, לא שיעורים
מאת: John Saye
מילות מפתח:
אזרחות
הוראת אזרחות
מדעי החברה
מורים
מעורבות בלמידה
מעורבות חברתית
מעורבות חינוכית
פדגוגיה
שילוב תלמידים
תלמידים
Saye, John. "Achieving Authentic Pedagogy: Plan Units, Not Lessons", .Social Education 78.1 (Jan/Feb 2014): 33.
למורים במדעי החברה יש אחריות עיקרית לפיתוח אזרחים כשירים שיכולים להצדיק ביחד את האתגרים של החיים הדמוקרטיים.
האזרחות הרפלקטיבית המודעת היא תמיד קשה יותר בעידן של התפוצצות מידע, המגיע לעתים קרובות ממקורות שהמהימנות שלהם אינה כפופה לביקורת של עורך כתב עת.
במאמר זה, המחבר דן בפדגוגיה האותנטית שמציעה אסטרטגיה מבוססת עבור המורים כדי שישלבו את התלמידים ויעודדו אותם לבצע את העבודה הקשה הנדרשת להבנה המורכבת, לפתרון הבעיות ולקבלת ההחלטות.
ראה גם:
חינוך אזרחי בישראל
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya