הצתת אש" בכיתות "עת הדעת"
מאת: דובי וייס , רינת שחף-ברזילי
מילות מפתח:
אינטראקציות
אינטראקציות כיתתיות
הוראת המדעים
מאפייני תקשוב בחינוך
מתמטיקה
ניהול כיתה
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
שיח מקוון
רינת שחף ברזילי, דובי וייס. "אינטראקציות מורה-תלמיד-מחשב בשיעורי 'עת -הדעת' מבעד לעדשה של הערכה לשם למידה (הל"ל) בלתי פורמלית
(פוסטר)" , ספר הכנס התשיעי לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי, י' עשת-אלקלעי, א' כספי, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד, י' יאיר (עורכים), רעננה: האוניברסיטה הפתוחה, עמודים 297-299.
כל מי שעוסק בהוראה יודע, שככל שרמת השיח והאינטראקציה בכיתה גבוהה יותר כך גם הלמידה משמעותית יותר. בכנס צ'ייס 2014 שנערך ב-11.2, הציגו ד"ר דובי וייס ורינת שחף-ברזילאי מודל חדשני לקידום רמת השיח בכיתה באמצעות מערכת עת-הדעת. המודל נקרא "הצתת-אש" והוא פותח במהלך מחקר פעולה שיתופי שנערך בשיתוף משרד החינוך ופרופסור מנוחה בירנבוים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya