האם היכולות של פרחי הוראה הקשורות לאינטליגנציה רגשית משפיעות על ההכשרה?
מאת: Todd L Drew
הקשר בין גורמי אישיות של סטודנטים להוראה ובין הצלחה בלימודים מעורר עניין רב בארה"ב ובעולם. המטרה של המחקר שנערך באוניברסיטת נברסקה הייתה לבדוק האם היכולות של פרחי הוראה הקשורות לאינטליגנציה רגשית (Emotional intelligence) מצביעות על מקדמי הערכה גבוהים יותר במהלך הלימודים. אמנם, לאינטליגנציה רגשית גבוהה יש השלכות חיוביות על יחסים בינאישיים של פרחי ההוראה ועמיתיהם מבחינת שיתוף פעולה ועבודת צוות, אך לא ניתן להצביע על יכולות גבוהות יותר של המוכשרים להוראה. אין מובהקות סטטיסטית המוכיחה תרומה של אינטליגנציה רגשית על יכולות הלמידה של פרחי הוראה
ראו גם:
The effects of emotional knowledge education in the training of novice teachers
Christine Mary Byron, COLUMBIA UNIVERSITY TEACHERS COLLEGE
Christine Mary Byron, COLUMBIA UNIVERSITY TEACHERS COLLEGE
מאמר המכיל סקירת ספרות בנושא:
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya