Moodle נמס בכוס
מאת: נילי בלוך-מוזס , מיכל גלעדי
מילות מפתח:
מאפייני תקשוב בחינוך
מורים
סביבות למידה מתוקשבות מסוג Moodle
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
פדגוגיה חדשנית
מאת: מיכל גלעדי ונילי מוזס-בלוך
יוזמה משותפת של מרכז הפיתוח של אורט עם איגוד האינטרנט הוביל לפיתוח של ערכה פדגוגית למורים להעמקת ההיכרות עם מערכת ה-Moodle. הערכה מיועדת לצוותי מורים ומדריכים פדגוגיים המבקשים לפתח קורסים ופעילויות מתוקשבות המתבססים על למידה עצמית ו/או למידה שיתופית. ערכה זו פתוחה לכלל המורים ומיועדת לפיתוח פעילויות מתוקשבות לכלל שכבות הגיל. הנושאים בערכה מאורגנים במבנה מודולארי, המאפשר למידה של כל נושא בנפרד.
באמצעות הערכה יוכלו מורים שהתנסו התנסות בסיסית ב- Moodle, להתוודע ואף ליישם בפשטות יחסית דגמי הוראה שונים המשלבים כלים מקוונים. בבסיס הערכה עומדת הנחת היסוד המצדדת בפיתוח פעילויות מתוקשבות מתוך הקשר פדגוגי ודידקטי, תוך התאמת הכלים הטכנולוגיים לצרכים המתודולוגיים.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya