אסטרטגיות הוראה חדשניות בחינוך לשוני של השפה הערבית בשילוב כלים דיגיטליים ויחידות לימוד
קשקוש, א' (2024). אסטרטגיות הוראה חדשניות בחינוך לשוני של השפה הערבית בשילוב כלים דיגיטליים ויחידות לימוד. תל אביב: מכון מופ"ת
הספר אסטרטגיות הוראה חדשניות בחינוך לשוני של השפה הערבית בשילוב כלים דיגיטליים ויחידות לימוד עוסק בחמש אסטרטגיות חדשניות בהוראת מרכיבי החינוך הלשוני של השפה הערבית. בספר מוצגים ההיבטים התאורטיים שעליהם נשענת כל אסטרטגיה, תוך שימת דגש על יעילותה בחלק מהמשתנים החינוכיים. כמו כן מצורפות יחידות הוראה מתוקשבות המבוססות על אסטרטגיות למידה אקטיביות, כדי לתת מענה לפערים לימודיים, חברתיים ורגשיים, לפתח מיומנויות של המאה העשרים ואחת ובדרך זו להשיג את מטרות החינוך הלשוני.
הספר נועד לחוקרים, לאנשי חינוך, למורי מורים המכשירים להוראה בשפה הערבית, למורי השפה הערבית בבית הספר היסודי ולסטודנטים בתוכניות ההכשרה להוראה.
לרכישת עותק מקוון או מודפס של הספר
לקריאה נוספת: כל סיכומי המאמרים בנושא שפה ולשון ערבית
כל הכבוד אימאן וברכות על הפרסום החדש, שילוב מצויין של תיאוריה ומעשה.
גאים בבוגרי התוכנית שלנו!
ליאת מנהלת תוכנית הפוסט-דוקטורט במכון מופ"ת