1000 פנים למוודל

שאלת העיצוב ההוראתי דורשת שיקולים מורכבים באילו כלי מוודל יש ללמוד וכיצד יוצרים תיאום בין הסביבות השונות. בהרצאה דן ד"ר רפי דוידזון כיצד מעצבים בתוך סביבת מוודל סביבה המאפשרת למידה אישית, קבוצתית ובמליאה, תוךהעברת השליטה על הלמידה לידי הלומד.
קישור להרצאתו של ד"ר רפי דוידזון ממכללת קיי -

1000 פנים למוודל. בהרצאה זו יוצא רפי מתיאוריית הקונקטיביזם להוראה בפועל תוך שימוש בכלים המצויים במוודל. ההרצאה ניתנה באמצעות כלי להוראה סינכרונית המצוי במוודל - "אלומינייט", הסרטון מהווה הקלטה של אותה הרצאה מעניינת.


מקור וקרדיט : בלוג להיות מורה מתוקשב , 8 במאי 2011

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya