תכנון קורס מתוקשב ליצירת הומור באמצעות דמויות וירטואליות
מאת: Chin-Yeh WANG
מילות מפתח:
הומור
למידה מקוונת
למידה מרחוק
למידה מתוקשבת
קורס מקוון
קורסים מתוקשבים
רגשות
תכנון הוראה
Chin-Yeh WANG, Shu-Yu KE, Hui-Chun CHUANG, He-Yun TSENG &
Gwo-Dong CHEN*
Department of Computer Science and Information Engineering, National Central
University, Taiwan
מחקרים מגלים כי שילוב הומור בקורסים בכלל ובקורסים מתוקשבים בפרט מוסיף רבות להצלחת הקורסים ולעניין של הלומדים בחומר. על רקע זה נעשה ניסיון ממוחשב מעניין בטייוואן לפתח מערכת מתוקשבת ניסיונית ללמידה מרחוק אשר יש בה רכיבים מתוקשבים המדמים דמויות וירטואליות המעוררות רגשות, בעיקר הומר תוך כדי אינטראקציה של הסטודנטים עם חומרי הלמידה בקורס והמטלות המקוונות. הדמויות הוירטואליות המשובצות בקורס המתוקשב מעוררות תגובות רגשיות של הסטודנטים ומגבירות את העניין בחומר, אם ע"י הומור ואם ע"י הזדהות של הלומד עם התגובות של הדמויות הוירטואליות המעוררות הומור בקטעים שונים של הקורס המתוקשב.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya