תובנות בנושא מפגשים סינכרוניים

בהמשךלפוסט קודם שפרסמה אסתי דורון , מומחית להדרכה ממוחשבת ולהערכה של יישומי מחשב בחינוך, בחודש מרץ 2012 , שעסק במפגשים סינכרוניים למורי מורים היא כותבת כי לאחרונה השתתפה כתלמידה במפגש סינכרוני שנתן תחושה אחרת מאשר הרצאות מלוות בשקופיות.

כותבת אסתי דורון : "נושא ההפעלה של המשתתפים במפגשים הסינכרוניים הוא קריטי בעיני".

למאמרון של אסתי דורון

ראה גם :
Hangouts: פגישות לימודים בלי לצאת מהבית

כיתה וירטואלית: רפלקציות על למידה מקוונת

יום סינכרוני מקוון באנגלית - כמה תובנות

מחקר: סטודנטים על השוני בין למידה מתוקשבת א-סינכרונית וסינכרונית

מפגשים סינכרונים ברשת באמצעות מערכת אילומינייט ( Blackboard ), מט"ח

כלים מתוקשבים ללמידה שיתופית בזמן אמיתי

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya