תהליכים הגורמים להצלחה או הכשלת האינטראקציה בין מורים ותלמידים- היבטים סוציולוגיים

מקור וקרדיט :
 
Baraldi, Claudio. "Promoting Self-Expression in Classroom Interactions", vol. 15, no. 2, pp. 239-257, May 2008.   
 
 
ביטוי-עצמי הוא מוטיב החוזר ונשנה במחקרים סוציולוגיים הבודקים את תהליך הסוציאליזציה והקשר של ילדים בכלל וילדים בבתי ספר בפרט.  יצירת מעורבות והשתתפות של ילדים בתהליך הלימודי תלויה בסוג האינטראקציה שלהם עם מבוגרים בבתי הספר, אך מרבית המורים אינם ערים לחשיבות של האינטראקציה בכיתה כתהליך מרכזי לבניית בטחונו של התלמיד וכערוץ תקשורת אותו צריך לטפח באופן רציף וחיובי. המחקר הנוכחי שנערך בבתי ספר באיטליה מגולל שורה של תהליכים הגורמים להצלחה או הכשלת האינטראקציה בין מורים ותלמידים. ממאמר מעניין זה ניתן ללמוד ולקבל רפלקציה כיצד לטפח בצורה נכונה מעורבות של תלמידים בכיתה וכיצד לעורר את יכולת הביטוי העצמי של התלמיד בכיתה כתהליך בונה אמון וכתהליך לחיזוק מסוגלות עצמית של התלמיד (Baraldi, (Claudio .
 
Claudio Baraldi, Associate Professor of Sociology, Faculty of Humanities, University of Modena  and Reggio Emilia
Email Address   cbaraldi@unimore.it
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya