תהליך הערכת ובקרת (QA) הקורסים המתוקשבים באוניברסיטת יוסטון

מאת: Gary Kidney
מקור:
Toward a Quality Assurance Approach to E-Learning Courses, International Journal on E-Learning Vol 6 (1) p. 17-30.
המאמר מתאר את תהליך בקרת האיכות (QA) שגיבשה אוניברסיטת יוסטון בטקסס לצורך הערכה ובקרה מקצועית של הקורסים המתוקשבים באוניברסיטה. התהליך מורכב משמונה אסטרטגיות להערכה ולבקרה מקצועית: הערכת תכנית ההעברה הפדגוגית, הערכת תיכון ועיצוב האתר, הערכת השימושיות של אתר הקורס, הערכת מצב זכויות היוצרים באתר, הערכת השפעת הפלטפורמה הממוחשבת על הלומדים והלמידה, הערכת התכנים ומידת הגמישות בעיבודם, עריכתם, ארגונם והתאמתם ללומדים בקורס המתוקשב.
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya