שתי מורות מורים פונות אל המקור: להורות שיעור בין-תחומי בבית ספר תיכון עירוני בזיכיון

DiCamillo, Lorrei; Bailey, Nancy M. Two Teacher Educators Go to the Source: Teaching an Interdisciplinary Class in an Urban Charter High School. Social Studies, Nov/Dec2016, Vol. 107 Issue 6, p218-226.

מחברות המאמר הן שתי מורות מורים שעבדו בשיתוף פעולה כדי להורות בשיתוף שיעור בין-תחומי באנגלית ובהיסטוריה אמריקנית לתלמידי כיתות י"א בבית ספר תיכון עירוני. הן רצו להבטיח שהשיטות שבאמצעותן לימדו פרחי הוראה היו שיטות עכשוויות ואפקטיביות.

המאמר דן באמונות הבסיסיות שהשפיעו על הוראתן, בתכנית הלימודים הבין-תחומית שהן לימדו, בחלק מהאתגרים שבהם נתקלו, ובתמונה מתומצתת של השקפות התלמידים לגבי תכנית הלימודים.

המחברות דנות בכך שההוצאה לפועל של אמונותיהן עלתה בחשיבותה על האתגרים שבהם נתקלו — תכנית לימודים בין-תחומית, אותנטית ורלוונטית מבחינה תרבותית יכולה להיות אפקטיבית בכיתה עירונית. ההתנסות גם סייעה להן בהוראת שיעורים באנגלית ובשיטות מחקר במדעי החברה.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

לשים לב לתיווך

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya