שילוב סיפורים דיגיטאליים מתועדים בפורטפוליו הממוחשב

הלן בארט, ממובילות הפיתוח והמחקר בעולם של פורטפוליו ממוחשב, מגדירה בנייר עבודה חדש את המטרות החינוכיות של שילוב סיפורים דיגיטאליים בתוך מסגרת הפורטפוליו הממוחשב. בהקשר זה, מוגדר סיפור דיגיטאלי כקטע וידאו קצר המלווה בקולה המקורי של מפיקת הקטע והמשולב עם תמונות רגילות (סטילס) לצורך המחשה של אירועים חינוכיים או תוצאות. במסמך העבודה מוגדרים סוגים אפשריים של סיפורים דיגיטאליים מבחינת התיעוד העצמי וסוג ההתנסות. לדעת פרופסור הלן בארט, השילוב של סיפורים דיגיטאליים בפורטפוליו ממוחשב הוא אמצעי חשוב להעשרת הלמידה ולהפיכתה ליותר הומאנית מבחינת התרומה להוראה ולנקודות המבט שלה.

ראו גם:

רפלקציה עצמית של סטודנטים להוראה באמצעות כלים חזותיים

רשימה מוערת של מקורות מידע על החשיבות החינוכית של סיפורים דיגיטאליים

דוגמאות של סיפורים דיגיטאליים שהופקו על ידי פרחי הוראה

http://homepage.mac.com/eportfolios/iMovieTheater24.html

http://homepage.mac.com/eportfolios/iMovieTheater25.html

http://homepage.mac.com/eportfolios/iMovieTheater14.html

http://homepage.mac.com/eportfolios/iMovieTheater9.html

הבלוג של פרופסור הלן בארט

http://electronicportfolios.org/blog/2006/08/purpose-of-digital-stories-in.html

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya