שילוב הדמיות ועצמי למידה בהוראה
מילות מפתח:
אמצעי המחשה
אמצעי מדיה
דרכי הוראה
הדמיות
הדמייה ממוחשבת
הוראת המדעים
מאפיינים קוריקולריים
מדע וטכנולוגיה
עצמי למידה
הדמיות ועצמי למידה באו לענות על הצורך שהתלמידים יהיו מעורבים ושותפים בחוויית הלמידה. כל עצם למידה מהווה יחידת לימוד קצרה וממוקדת. הדמיה ממוחשבת מתארת תהליך טבעי או מעשה אדם, היא מאפשרת לתלמידים להיות שותפים בהפעלת ההדמיה . הם יכולים לחזור על הפעולה מספר פעמים ובהדמיות משוכללות יותר יכולים לתת בכל פעם נתונים שונים ולראות מה קורה. כאן התלמידים קובעים את הקצב ומספר הפעמים של ההפעלה.
למאמר המלא של המורה למדעים , אביבה
yyya
שלום אביבה!נהניתי לקרוא את הדברים הבהירים שהעלת בבלוג . אהבתי את עניין המשוב המיידי הניתן שהוא כה חשוב ומשמעותי ללמידה.שיהיה בהצלחה