רשמים מכנס גוגל בחינוך, קליפורניה 2011

שרון גרינברג, מנהל הפיתוח המתוקשב של רשת אורט , כותב בבלוג שלו על השתתפותו בתחילת אוגוסט 2011 בכנס Google Faculty Institute במאונטיין ויו, קלפורניה, במטה של גוגל. בכנס השתתפו נציגי מכל האוניברסיטאות במדינת קליפורניה העוסקות בהכשרת מורים, בדגש על מדעים וטכנולוגיה, שאחראים למעשה להכשרה של 80% מהמורים במדינה.

המטרה הראשונה של הכינוס הייתה להפגיש את כל העוסקים בחינוך במדינת קליפורניה; המטרה השנייה הייתה לקיים דיון במצב החינוך במדינה וכיצד משנים אותו. מגי ג'ונסון הסבירה שגוגל היא חברה תחרותית וכדי לעמוד בתחרות הגלובלית עליה לדאוג כי העובדים שיצטרפו לשורותיה יתנו מענה לתחרות זו, ולכן הם מעוניינים להשפיע על איכות הבוגרים שמגיעים ממערכת החינוך בארצות הברית; המטרה שלישית – אמנם הכנס נערך במדינת קליפורניה ועסק במצב החינוך בה באופן ספיציפי, ואולם לאור תוצאותיו יוחלט כיצד להרחיב אותו לשאר המדינות בארצות הברית.

בכנס נשאו דברים חוקרים מהשורה הראשונה בתחום החינוך, בכירים ממערכת החינוך במדינת קליפורניה, מורים שיזמו וניהלו פרויקטים מעוררי השראה, בכירים בגוגל, וכמובן נציגי האוניברסיטאות השונות בקליפורניה.

לדיווח המלא בבלוג של שרון גרינברג

על גישתה החינוכית של המורה Esther Wojcicki

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya