קוראים דיגיטליים: הפרק הבא בקריאת הספר האלקטרוני בבתי ספר יסודיים בארה"ב

 

Larson, Lotta C., "Digital Readers: The Next Chapter in E-Book Reading and Response", Reading Teacher, Sep2010, Vol. 64 Issue 1, p15-22, 8p.

המאמר מתמקד בשימוש בספרים אלקטרוניים וקוראי ספרים אלקטרוניים במסגרות החינוך היסודי. המחבר מציע שניתן להשתמש בספרים האלקטרוניים על-ידי קריאה למורים ללמד מיומנויות אוריינות לתלמידים, בייחוד קריאה ותגובה. דגש  מיוחד ניתן לאינטראקציה של הילדים עם קוראי ספרים דיגיטליים ולתגובה של הילדים לקוראים מסוג זה, כגון: Kindle של חברת Amazon, Sony Reader של חברת Sony ו-Nook של הוצאת הספרים Barnes & Noble. המאמר מספק פרטים לגבי מחקר שנערך בכיתה ב' ו בארה"ב הדן באלמנטים האינטראקטיביים של קוראי ספרים אלקטרוניים כולל חיפוש אחר מילות מפתח וביטויים, שינוי גודל הגופן והאזנה לחלקים מהספר תוך שימוש במאפיינים של הפיכת הטקסט לדיבור.


    לפריט זה התפרסמו 3 תגובות

    סקירה מעניינת ומצוינת, עזרה לי מאוד, תודה. כדאי להוסיף את השנה בראש של מחקר.

    פורסמה ב 26/09/2012 ע״י הילי

    כוונתי היתה: בראשו של כל מחקר

    פורסמה ב 26/09/2012 ע״י הילי

    אופס, נכתב במקום הלא נכון, אודה למחיקת שלושת התגובות.

    פורסמה ב 26/09/2012 ע״י הילי
    מה דעתך?
yyya